Monday, December 22, 2014

Něco staršího | Something older | 古い物

V poslední době věru nebyl čas a vlastně ani nálada na nějaké focení, i když mi to srdce rve, když vidím, jak mě ten můj Nikon sleduje vyčítavým objektivem, jako by říkal: "Pojď vezmi mě ven!"
A pak jsem za jednoho studeného dne, kdy bych ven dobrovolně nešel ani za nic, zahrabal ve starých fotkách z let, kdy jsem ještě fotil naším stařičkým malým Olympusem. Zavzpomínal jsem na ty nádherné výlety po Krkonoších s nejlepšími přáteli, jaké bych si mohl přát, na to bezhoubové houbaření s dědou jen pár dní před mým odletem, na stařičkého Barťase - mýho zrzavýho brášku, co se dneska už prohání v divokých lovištích a žvejká kočkám ocasy - i na jeho štěněčího nástupce Babušáka číslo 2.

Lately there really was not much time and actually neither appropriate mood for some shooting, even though it breaks my heart when I see that accusing gaze of my Nikon's lenses like it was saying: "Come, take me outside!"
And then, in one chilly day, when I would not voluntarily go outside at any cost, I ran through old pictures from years when I had been shooting with our old little Olympus camera. And I remembered those wonderful trips in Giant Mountains with the best friends on the world, that mushroom-less mushrooming with my grandpa just a couple days before my departure, old Bart - my red hairy bro who today runs around happy hunting grounds and bites tails to cats - even to his puppy step-brother Bart No.2


Trip 2012

Jizerka (?)

Začátek května a pořád sníh
Beginning of May and there was still snow

Velký Triumvirát 2012
The Great Triumvirate 2012


Brodění se v "moooc teplé vodě"
Wading "soooo warm water"

Velký Triumvirát 2012
The Great Triumvirate 2012

Krkonoše, květen 2012
Krkonoše (The Giant Mountains), May 2012

Velký Triumvirát 2012
The Great Triumvirate 2012


Krkonoše, květen 2012
Krkonoše (The Giant Mountains), May 2012

Krkonoše, květen 2012
Krkonoše (The Giant Mountains), May 2012

Krkonoše, květen 2012
Krkonoše (The Giant Mountains), May 2012




Krkonoše, Poniklá, 2010
Krkonoše (The Giant Mountains), Poniklá, 2010

Velký Triumvirát á la jeřábi, 2012
The Great Triumvirate á la cranes, 2012


Staroušek Babů, září 2010
Old Bart, September 2010



Houbaření 2014
Mushrooming 2014




No comments:

Post a Comment