Thursday, November 6, 2014

Fotopisy z Japonska #01 | 日本からの写真書 #01 | Photodiary from Japan #01

Je to už déle než měsíc, co tu jsem, a věřte, že jsem chtěl fotit a psát mnohem víc, ale jak s oblibou parafrázuji svého bývalého iaidó senseie: "Po příletu do Japonska brzy přijdeš na tři základní věci: Není tu čas. Není tu místo. A není úniku - jsi na ostrově!" Času sám pro sebe opravdu moc nemám. Neustále se točím ve víru školy, učení, úkolů a zábavy s ostatními spolugaidžiny a japonskými přáteli. Abych si jen tak sednul k počítači a udělal něco s tou haldou fotek, co čeká na zpracování, už mnoho času a energie nezbývá. A tak nabízím alespoň stručný fotoprůřez celým měsícem.



První sluneční paprsky. První den nového života
Poslední etapa cesty. Jsme oba ready!


První pivo a hned je rozmazaný

Západ slunce, přicházející podzim, zvuk šakuhači ze sousedství...

書道



Čau z Kamakury!

A pořád tu ještě dřepí...

bez cementáře






Nad Japonskem slunce i zapadá




Za celý den se hnu, jen když se chci najíst, a stejně jsem největší superstar

Výhled na Tókjó z Hikarigaoky

První noc na kaikaně a hned se paří... trošku předzvěst dnů příštích, řekl bych

Hopík - můj spolubydla


Po tajfunu obloha jak vymetená a poprvé se mi ukázal Fudžisan








Tak tebe bych za spolubydlu nechtěl

Když už nevím, co bych fotil a všichni se před objektivem schovávají...



Matrix
Nakonec jsme tu potvoru-jen-trochu-jedovatou ulovili.
Oproti Hopíkovi si ji nikdo jako spolubydlu nechat nechtěl.
O:-)

No comments:

Post a Comment